.....

این پستو حذف کردم اما کامنتشو نگه داشتم که خانوم یا 
آقای ن بتونه جوابشو بخونه. بعدن میام می گم واسه چی 
حذفش کردم. 


نظرات 1 + ارسال نظر
ن سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 04:30

هر رابطه ای بین دو نفر، میخواد دختر پسر باشه دو دوست باشه پدر فرزند یا هر چی باشه، تشکیل شده از دو نفره، حد و حدود و مرزها رو هر دو میکشن نه یکی
این حرفی که میزنی که دختر میگه چه جور باهام رفتار کنید از اساس غلطه
مثلا دختری که بهش تجاوز میشه خودش این سیگنالو داده؟!!
نه اینطور نیست، بعضی وقتا طرف مقابلت پررو یا بیشعور یا آشغاله، یا برعکس محترم، خجالتی یا هر چیز دیگه است.
مسئولیت محتوای یه رابطه رو هرگز نمیشه فقط به یه طرف داد، نمیشه گفت دختر اینطور خواسته. کار به مورد شما ندارم خودت بهتر میدونی چی خواستی
فقط تعمیم نده همیشه اینجوری نیست

به نظرم شما حرف های منو خیلی کلی برداشت کردی، در حالیکه من انقدر کلی حرف نزدم. من
خیال نمی کنم وقتی می رم تو خیابون یکی بهم متلک می گه لابد واسه اینه که من مشکلی دارم. می گم اون آدم بی شعوری بود. چون صد نفر دیگه هم از کنارم رد می شن و چیزی نمی گن. پس تجاوز و سیگنالی که گفتی ربط زیادی با حرفی که من اینجا زدم نداره.
من گفتم رفتاری که این آدم با من کرد تقصیر من بود چون من وسط حرف هاش می تونستم دیگه ادامه ندم. ما مسئول شخصیت مردم و مدل حرف زدنشون نیستیم اما مسئول خودمون و انتخاب هامون که هستیم.
چیزی که من درباره ی تعیین حد و مرزگفتم. تو روانشناسی بهش می گن برخورد قاطعانه. خیلی هم به مردها ربط نداره. اگه یکی نمی دونه با ما چه جوری باید حرف بزنه و مثلا مدام بهمون توهین می کنه ( گاهی بعضی ها بی دلیل توهین می کنن چون مدل شخصیتشونه و از خورد کردن دیگران لذت می برن ) ما باید بهش بگیم که دلیلی نداره بهمون توهین کنه و ما توهین هاشو تحمل نمی کنیم. باید رفتارشو درست کنه. و اینکه روی چیزی که می خوایم اصرار می کنیم اگه چند بار اصرار کردیم و دیگه جواب نداد. اون آدمو ول می کنیم چون درست بشو نیست. من تونستم حد و مرزهامو با مردها تعیین کنم و اونا هم عمل کردن بهش. مثلا خواستم با من راجع به مسائل جنسی حرف نزنن و اونا هم قبول کردن. اما اگه به خودشون بوده دوست داشتن در این باره حرف بزنن. گاهی بوده که چند بار خواستم که بحث درباره ی این مسائل متوقف بشه و با یه بار جواب نداده اما در نهایت داده. اگه نداده هم اون ادمو حذف کردم.

بعدم من نفهمیدم شما واسه چی انقدر عصبانی شدی و حرف منو از اساس زیر سوال بردی.
شایدیه جاهایی رو بد گفته باشم. شاید دو تا موضوع بی ربط رو توی یه مطلب به هم ربط داده باشم که آخرش هم نتونستن ربط پیدا کنن. اونجاهایی رو که به به نظرم کلی برداشت کردی توضیح دادم. اما با حرف شما هم مخالفتی ندارم. حتی ته حرفام نوشتم به گمونم به آدمش ربط داره.قصد تعمیم دادن هم نداشتم. ما حد و مرزها رو تعیین می کنیم اما مسئول رفتار آدم مقابلمون نیستیم. این چیزیه که شایدنتونستم خوب بگمش و باعث عصبانیت شما شده.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.